Translate

sobota, 12 stycznia 2013

Urodziny Zayna + przepraszam.

Cześć kochani !
na początek coś miłego.
Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia z Perrie, jak najdłuższego śpiewania w 1D i żeby sprawiało ci to tyle radości co teraz. Spełnienia wszystkich marzeń Zayn ♥

Chcę podziękować wszystkim którzy tu wchodzą, a szczególnie tym którzy zostawili po sobie komentarz Jesteście naprawdę cudowni <3

A teraz mniej przyjemna część.
Miałam dodać dzisiaj imagina o Zaynie, był napisany i gotowy do dodania. Zostawiłam go i poszłam, a kiedy wróciłam... nie było go. Zniknął, nie wiem jak to się stało. Pewnie rodzeństwo -.-
postaram się go napisać jeszcze raz i dodać jutro. Bardzo was przepraszam.

wiem ze blog na razie jest średni, ale dopiero zaczynam. Notki dodaje rzadko przez szkołę.
Mam nadzieje ze rozumiecie .

Jeszcze raz przepraszam i miłego wieczoru :*

PS. Lubicie oglądać skoki narciarskie ? ;>
                                                                                      LEXI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz