Translate

sobota, 22 grudnia 2012

POWITANIE !

Hey Kochane :D

Więc tak jest to mój pierwszy blog, nigdy tego ni rozbiłam i zupełnie nic nie ogarniam, dlatego teraz wygląda to strasznie amatorsko ( zresztą takie właśnie jest xD) postaram się to zmienić wkrótce :D

Blog będzie z opowiadaniami, właściwie to imaginami o one direction. Oczywiście wszystkie są wytworem mojej chorej wyobraźni, żadne z nich nie zdarzyło się w realu :D

Jak będziecie chciały później dodam jakieś fakty o sobie xD

Aha no i do założenia tego bloga namawiała mnie moja Weronia, (która jest najlepszym psychologiem na świecie) oraz Kamila  ( jak widzisz bajbe zostałam "opowiadarką" :D) i to dzięki nim tutaj jestem, więc dziękuje wam dałny moje :*

Zapraszam do czytania, mam nadzieje że wam się spodoba :D

                                    LEXI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz